شرایط و ضوابط

قوانین و مقررات نرم افزار حسابنگر

۱ – لازم به ذکر است در صورت تمایل برای تغییر پک نرم افزاری یا استفاده از سایر امکانات نرم افزار می تواند بعد از کلیک بر روی قسمت مورد نظر مسیر بالا را طی نموده و با پرداخت هزینه ی فعالسازی، امکان استفاده از قابلیت جدید را کسب نمائید .
۲ – هزینه ی پشتیبانی نرم افزار به صورت سالانه دریافت می گردد و شما میتوانید از طریق همین سامانه هزینه ی سالانه ی پشتیبانی را پرداخت نمائید .
۳ – ارائه ی خدمات پشتیبانی از طریق ثبت تیکت در سامانه ی پرتال با مشتریان در منوی سایت رسمی حسابنگر انجام می گیرد و قبل از ثبت تیکت پرسنل واحد پشتیبانی مجاز به پاسخگویی نخواهند بود .
۴ – نرم افزار قبل از ارائه ی نسخه به مشتریان به صورت کامل تست می گردد و نسخه ی نهایی به عنوان به روز رسانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت با این وجود رفع باگهای احتمالی بلافاصله بعد از ثبت تیکت به پرسنل واحد برنامه نویسی ارجاع داده خواهد شد و در اسرع وقت تحویل داده خواهد شد .
۵ – با توجه به طراحی انعطاف پذیر و قابل تغییر نرم افزار جامع و یکپارچه ی حسابداری حسابنگر مشتریان می توانند در صورت نیاز به قابلیت جدید یا تغییر خاص در نرم افزار موضوع را به صورت تیکت اعلام نمایندو کارشناسان حسابنگر بعد از بررسی و امکان سنجی حتما با مشتری تماس خواهند گرفت و نتیجه بررسی هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی به اطلاع مشتری خواهد رسید .
۶ – تمام تغییراتی که روی تیکت های ثبت شده انجام میگیرد بوسیله ی پیامک به اطلاع مشتریان خواهد رسید .
۷ – با توجه به اینکه نرم افزار ابتدا به صورت محدود و یک ماهه رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد بعد از نصب و خرید پکیج های یک ساله و عقد قرارداد امکان عودت وجود نخواهد داشت .

قوانین و مقررات استفاده از خدمات حسابداری و حسابرسی

۱ – تماس با واحد خدمات حسابداری حسابنگر
۲ – بعد از تماس اولیه، کارشناسان متخصص حسابداری حسابنگر حجم کار حسابداری مشتری را بررسی و اعلام هزینه می کنند .
۳ – بعد از عقد قرارداد گروه توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری حسابنگر متعهد به انجام کلیه خدمات حسابداری شرکت کارفرما خواهد بود که در قرارداد قید شده است .
۴ – هزینه ی ارائه ی خدمات به صورت نقدی و یا از طریق درگاه اینترنتی به صورت نقدی و یا در چند مرحله تسویه خواهد شد .
۵ – مشتریانی که از سامانه ی خدماتی کار حسابدار استفاده می کنند مطابق قوانین سایت بعد از پرداخت امن و انجام پروژه هزینه را پرداخت خواهند نمود .
۶ – در تمام این مراحل گروه توسعه ی سیستم های کاربردی و حسابداری حسابنگر خود را متعهد به نظارت به عملکرد پرسنل می داند .
    سبد خرید